Sistem informatic integrat LAURENT - Laurent Computers

Du-te la conținut

Meniul principal :

Sistem informatic integrat LAURENT

În condiţiile economice actuale, a devenit un avantaj pentru companii utilizarea unui sistem informatic integrat. El oferă o viziune de ansamblu a manageriatului asupra activităţii întregii companii pe baza căruia se pot lua decizii optime din punct de vedere funcţional şi al reducerii costurilor.



Sistemul informatic integrat LAURENT vă oferă posibilitatea optimizării costurilor şi a organizării activităţii proprii la cel mai bun raport calitate/preţ. El este compus din mai multe module interdependente dar care pot funcţiona şi separat:

- Gestiune stocuri / producţie LaurentProduct : N.I.R.- uri, facturări, achitări / încasări, urmărire furnizori / clienţi, vânzări cu factură sau cu bon fiscal, legătura cu casa de marcat, avize, mişcări interne, inventar, reţete, producţie, devize, obiecte inventar, stocuri şi fişe magazie, jurnale cumpărări / vânzări, generare automată note contabile şi jurnale casă / bancă în modulul de contabilitate LaurentCont.
- Contabilitate LaurentCont
: note contabile, jurnale casă / bancă, închidere nota profit, regularizare TVA, fişă conturi, registru jurnal, jurnal conturi, carte mare, balanţe analitice şi sintetice, cheltuieli / venituri pe centre de cost, etc.
- Salarii LaurentSal
: fişe angajaţi şi persoane întreţinute, sporuri, pontaje, ştate şi fluturaşi, calcul concedii medicale şi de odihnă, declaraţii sănătate FNUASS, şomaj, CAS, centralizator obligaţii de plată la bugetul de stat, nota contabilă, plată angajati pe carduri, tichete de masă, fişe fiscale, etc.
- Mijloace fixe LaurentMfix
: intrări, casări, amortizări, fişa mijloace fixe, registru numere inventar, nota contabilă, etc.
- Recepţie hotel LaurentReceptie
: gestiune completă a turiştilor - la liber sau prin agenţii de voiaj.
- Gestiune stocuri cereale LaurentGran
: gestiune stocuri cereale.

 
Înapoi la cuprins | Înapoi la meniul principal